Back in Boa Vista! - Reisverslag uit Sal Rei, Kaap Verdië van Tine B. - WaarBenJij.nu Back in Boa Vista! - Reisverslag uit Sal Rei, Kaap Verdië van Tine B. - WaarBenJij.nu

Back in Boa Vista!

Door: Tine

Blijf op de hoogte en volg Tine

31 Maart 2012 | Kaap Verdië, Sal Rei

Woensdag was het dan eindelijk zover.. het vliegtuig terug naar Boa Vista genomen!

We waren echt uitgelaten om terug te vertrekken, maar mijn zin verdween heel snel toen ik mij herinnerde dat we weer in zo'n mini-vliegtuig moesten kruipen..! Bah! Daar ben ik nu toch écht geen held in.. En wat ik vreesde is uitgekomen, weer een turbulente vlucht en een vieze landing! Voor ons zaten er ook twee vrouwen die het niet hadden met vliegen en daardoor was ik natuurlijk nog minder op mijn gemak! Maar, we zijn er geraakt en we leven nog ;) chance dat het nu nog laaaang duurt voor ik terug op een vliegtuig moet stappen!

Robby en Célia stonden ons al op te wachten aan het appartement dus 't was een leuk weerzien :)
We zijn eigenlijk maar 2 minuten in't appartement geweest om onze bagage te droppen en dan vertrokken we weer. Ik wou natuurlijk zo snel mogelijk op zoek gaan naar mama en tant' Annie!
Tegen mama had ik gezegd dat ik pas vrijdag zou terugkomen maar had stiekem woensdag dus een vlucht genomen. Na eventjes zoeken kwam ik erachter dat ze in de B&B zaten waar ze nu verblijven.
't was een heel leuk weerzien alleszins! Mama was helemaal overdonderd en ook ik was eventjes van de kaart :) ze kon het niet geloven dat ik daar al stond!

Ondertussen heb ik ze al heel het stadje hier getoond en al een paar keer mee op restaurant geweest. Vandaag hebben ze een uitstap gepland en had ik de tijd om even voor school te werken, want dat moet spijtig genoeg ook nog gebeuren ;)
Vanmorgen is ook Birgit (en haar mama) hier geland :) die ben ik dan ook gaan opwachten aan de luchthaven. Zij verblijven in de Riu (een hotel hier) dus ik hoop daar één van de dagen eens binnen te geraken. Ze zijn daar wel streng op de controle van de bandjes want het is een all-in hotel. Dus, eens we daar binnen zijn, kunnen we ons volledig laten gaan aan het buffet :D hopelijk lukt het!

Vanmorgen is ook ons kamergenootje Pamela weer vertrokken naar België.. En toen waren we nog met 2 (in ons appartement dan toch)! :)
Dinsdag komen Wannes en Sam weer terug naar hier en dan zijn we weer volledig. 't is toch maar raar zonder die jongens, we missen ze al wel :)

Voorlopig heb ik dus nog eventjes vakantie en kan ik genieten van de bezoekjes! Morgen komen ook Ilse en Rike nog aan (mijn 2 nichten) en dan zijn we compleet :)

18 april moet ik beginnen lesgeven hier in de secundaire school. Woensdag moet ik nog eens langsgaan om eens te informeren of ze mij al onderwerpen kunnen geven.. Daar weet ik allemaal nog niks van :) maar, no stress en alles op't gemakske!

Dat ben ik ondertussen al héél goed gewoon..! :)

Até proxima!

  • 07 April 2012 - 08:42

    Tanti:

    Allez ik heb vernomen dat het weerzien heel geslaagd was en dat het verlof heel goed verlopen is,lekker eten en alles relaxed...
    Nu begint bijna het echte werk zeker,maar ge hebt al veel ervaring en zo te horen valt het ginder reuzegoed mee,houden zo en tot het vlg.verslag of skype,als ge nog tijd hebt.
    Bye,bye en grtjs.van Jago ook....xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kaap Verdië, Sal Rei

Boa Vista!

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2012

The life of a teacher

22 April 2012

A professora de francês!

31 Maart 2012

Back in Boa Vista!

28 Maart 2012

I'm leaving on a jetplane..!

13 Maart 2012

Big city life
Tine

Actief sinds 14 Dec. 2011
Verslag gelezen: 847
Totaal aantal bezoekers 13914

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 09 Juni 2012

Boa Vista!

Landen bezocht: